Bohoboco – geometria, kobiecość i klasyka z nowoczesnym twistem

Bohoboco to marka ciesząca się od pięciu lat uznaniem szerokiego grona odbiorców. Charakterystyczna dla projektantów dbałość o detale, zaskakiwanie nowatorskim podejściem do faktur tkanin i projektów dały się poznać także podczas prezentacji najnowszej kolekcji wiosna-lato 2015. Pokaz połączono z obchodami 5 urodzin marki Bohoboco. Projektanci korzystając z okazji zgromadzenia w jednym miejscu swoich współpracowników, klientek marki oraz przedstawicieli mediów podziękowali za zaufanie jakim zostali obdarzeni i współpracę przez ostatnie lata.

Zorganizowane z wielkim rozmachem wydarzenie miało miejsce 17 listopada w hali Warszawskiego Centrum Expo XXI przy ul. Prądzyńskiego. Niespotykana dotąd w Polsce skala przedsięwzięcia zaskoczyła wszystkich. Nowatorska scenografia, nawiązująca do motywów wykorzystanych w kolekcji, posłużyła za idealne tło do pokazu kolekcji. W scenografię wkomponowano fortepian, na którym zagrał Nick Betourne, kompozytor specjalnie przygotowanego na tę okazję utworu. Na skrzypcach akompaniowała mu Krystyna Steczkowska, a o wspólne brzmienie zadbał Misza Hairulin.

Na ogromnym, ponad 240 metrowym wybiegu, składającym się z wielu zaułków i geometrycznych elementów scenograficznych, 40 modelek zaprezentowało sylwetki z najnowszej kolekcji duetu. Gwiazdą wybiegu była muza projektantów top modelka Magda Jasek, która na zaproszenie projektantów przyleciała specjalnie z Nowego Jorku.

W nadchodzącym sezonie wiosenno-letnim projektanci postawili na projekty utrzymane w stylu Bohoboco – minimalistyczne, surowe w formie, ale kobiece. Kolekcję oparto na grze kontrastu bieli i czerni. Na wybiegu pojawiły się również sylwetki w błękitnym kolorze. Prezentację kolekcji podzielono na kilka segmentów, zaczynając od części dziennej, kończąc wyrafinowanymi sukniami wieczorowymi, z których część powstała z tkanin zaprojektowanych specjalnie przez Bohoboco. Uzupełnieniem kolekcji były buty – kolekcja, która powstała przy współpracy duetu z włoską manufakturą. Dodatkowo na wybiegu została zaprezentowana linia torebek dziennych i wieczorowych oraz kolekcja pasków.

Fryzury modelek na tę okazję zostały zaprojektowane przez Kacpra Rączkowskiego. Nad wyglądem modelek podczas pokazu czuwał sztab specjalistów marki Toni&Guy, której fryzjerzy przygotowali stylizacje włosów. Makeup dopasowany do prezentowanej kolekcji zaprojektowany został przez Izę Wójcik, a wykonanie zapewniła firma Inglot. Wszystkie przygotowania na backstage uwieczniono telefonami HTC One (M8), które dostarczyła firma HTC Polska. Świeży wygląd projektantów i modelek zapewniła klinika medycyny naturalnej rClinic.

 

Zwieńczeniem oficjalnej części pokazu był urodzinowy tort w stylu Bohoboco, którym projektanci poczęstowali wszystkich gości. Po części oficjalnej goście przenieśli się do strefy afterparty, gdzie przy dźwiękach muzyki klubowej miksowanej na żywo przez DJów z kolektywu Time2Play można było orzeźwić się dzięki delikatnie musującej wodzie Cisowianka Perlage. Na stoisku Layetana Developments Polska można było wirtualnie pospacerować we wnętrzach nowoczesnego apartamentowca sPlace – smart living, a kolorowe drinki na bazie piwa Somersby Apple i Somersby Blackberry przygotowała marka Somersby.