Dieta 3D chili

Dieta 3D chili

Dieta 3D chili nie jest oparta na głodówce i nie wiąże się z liczeniem kalorii. Jest urozmaicona, bogata w składniki odżywcze, a co ważniejsze przewiduje jedzenie czekolady.

Dieta 3D chili pozwala zrzucić ok. 12 kg. Opiera się na stosowaniu bardzo ostrych przypraw w trzech kolorach: żółtym (imbir, cynamon, kardamon – poprawiają pracę układu pokarmowego, do zup i drugiego dania), zielonym (bazylia, oregano, tymianek, szałwia, mięta – działają kojąco na żołądek, do śniadania) i czerwonym (najważniejsza papryczka chili, papryka ostra, słodka, czerwona, peperoni, curry, pieprz czarny) – przyspieszają przemianę materii dzięki kapsaicynie, do drugiego dania, kolacji. Jej sekret to odpowiednie połączenie przypraw ze składnikami (tworzą trójwymiarowy system spalania kalorii).

Dieta 3D chili

Dieta 3D chili powinna trwać min. 30 dni. Dopiero po dwóch miesiącach należy zrobić przerwę.

Dieta 3D chili nie jest dla wszystkich. Nie mogą jej stosować osoby z problemami żołądkowymi czy nadciśnieniem ponieważ ostre przyprawy mogą nasilić te problemy i przyczynić się do pogorszenia stanu zdrowia. Powinny z niej zrezygnować również kobiety w ciąży i karmiące piersią.

Dieta 3D chili

Kluczowe są tutaj zasady: regularność posiłków, 8h snu, zjadanie śniadań, przyjmowanie 1.5 l płynów dziennie. Dzięki nim metabolizm nie tylko się wyreguluje, ale też znacznie przyspieszy.

Przykładowy jadłospis: śniadanie – jajecznica z pomidorami i szczypiorkiem, pół łyżeczki bazylii i oregano; II śniadanie: szklanka gorącej czekolady z chili; obiad – 50g ryży, 150g piersi z kurczaka curry; podwieczorek – jabłko; kolacja – pieczone jabłko z cynamonem i rodzynkami.

Dieta 3D chili nie jest oparta na głodówce i nie wiąże się z liczeniem kalorii. Jest urozmaicona, bogata w składniki odżywcze, a co ważniejsze przewiduje jedzenie czekolady.

Dieta 3D chili pozwala zrzucić ok. 12 kg. Opiera się na stosowaniu bardzo ostrych przypraw w trzech kolorach: żółtym (imbir, cynamon, kardamon – poprawiają pracę układu pokarmowego, do zup i drugiego dania), zielonym (bazylia, oregano, tymianek, szałwia, mięta – działają kojąco na żołądek, do śniadania) i czerwonym (najważniejsza papryczka chili, papryka ostra, słodka, czerwona, peperoni, curry, pieprz czarny) – przyspieszają przemianę materii dzięki kapsaicynie, do drugiego dania, kolacji. Jej sekret to odpowiednie połączenie przypraw ze składnikami (tworzą trójwymiarowy system spalania kalorii).