Dieta ABS – odchudzająca

dieta ABS dieta odchudzająca

Dieta ABS -Abdominal Body System to dieta opierająca się na równowadze bilansu energetycznego. Kluczowa jest redukcja tkanki tłuszczowej na rzecz budowy mięśni. Jest to możliwe jeśli żołądek nie będzie całkowicie pusty.

Dieta ABS podważa zatem zasadność i skuteczność wszelkich głodówek (prowadzących do napadów obżarstwa). Jest to dieta dla tych, którzy lubią jeść. Nie mówi o tym co jest zakazane, a o tym co można jeść niemal bez ograniczeń. Mimo to jest to dieta trudna w realizacji. Większą skuteczność wykazuje u ćwiczących mężczyzn niż u kobiet.

Propagatorem tej diety jest D. Zinczenko naczalny magazynu Men’s Health.

To dieta niskocholesterolowa, z dużą ilością tłuszczów nienasyconych, a także bogata w witaminy i inne składniki odżywcze. Doskonale nadaje się jako profilaktyka nowotworowa oraz w przypadku problemów z układem krążenia.

Dieta ABS przewiduje spożywanie sześciu, regularnych posiłków. Najważniejszy jest w niej nabiał. Ważnym elementem są również koktajle z niskotłuszczowego jogurtu, chudego mleka czy maślanki połączone z owocami, lodem czy warzywami.

Można spożywać produkty, które zostały sklasyfikowane w jednej z dwunastu grup: pełnoziarniste pieczywo i płatki zbożowe, migdały i orzechy, oliwa, owoce leśne, warzywa strączkowe, nabiał, zielone warzywa, płatki owsiane, jajka, chude mięsa, masło orzechowe bez cukru, białko serwatkowe.

Należy spożywać również co najmniej osiem szklanek wody mineralnej dziennie jak zaleca dieta ABS.

W diecie nie można spożywać alkoholu ponieważ obniża możliwości spalania tkanki tłuszczowej.

Uzupełnieniem diety są ćwiczenia. Należy pamiętać, że mimo iż dieta ABS nazywa się Abdominal Body System nie spala ona wyłącznie tłuszczu z brzucha. Spalanie punktowe jest niemożliwe.

Dieta ABS -Abdominal Body System to dieta opierająca się na równowadze bilansu energetycznego. Kluczowa jest redukcja tkanki tłuszczowej na rzecz budowy mięśni. Jest to możliwe jeśli żołądek nie będzie całkowicie pusty.

Dieta ABS podważa zatem zasadność i skuteczność wszelkich głodówek (prowadzących do napadów obżarstwa). Jest to dieta dla tych, którzy lubią jeść. Nie mówi o tym co jest zakazane, a o tym co można jeść niemal bez ograniczeń. Mimo to jest to dieta trudna w realizacji. Większą skuteczność wykazuje u ćwiczących mężczyzn niż u kobiet.

Propagatorem tej diety jest D. Zinczenko naczalny magazynu Men’s Health.

To dieta niskocholesterolowa, z dużą ilością tłuszczów nienasyconych, a także bogata w witaminy i inne składniki odżywcze. Doskonale nadaje się jako profilaktyka nowotworowa oraz w przypadku problemów z układem krążenia.

Dieta ABS przewiduje spożywanie sześciu, regularnych posiłków. Najważniejszy jest w niej nabiał. Ważnym elementem są również koktajle z niskotłuszczowego jogurtu, chudego mleka czy maślanki połączone z owocami, lodem czy warzywami.

Można spożywać produkty, które zostały sklasyfikowane w jednej z dwunastu grup: pełnoziarniste pieczywo i płatki zbożowe, migdały i orzechy, oliwa, owoce leśne, warzywa strączkowe, nabiał, zielone warzywa, płatki owsiane, jajka, chude mięsa, masło orzechowe bez cukru, białko serwatkowe.

Należy spożywać również co najmniej osiem szklanek wody mineralnej dziennie jak zaleca dieta ABS.

W diecie nie można spożywać alkoholu ponieważ obniża możliwości spalania tkanki tłuszczowej.

Uzupełnieniem diety są ćwiczenia. Należy pamiętać, że mimo iż dieta ABS nazywa się Abdominal Body System nie spala ona wyłącznie tłuszczu z brzucha. Spalanie punktowe jest niemożliwe.