Dieta na płaski brzuch

Dieta na płaski brzuch

Dieta na płaski brzuch

Dieta na płaski brzuch to nie tylko dieta, to nowy sposób odżywiania. Bowiem nawet po jej zakończeniu konieczne jest trzymanie się pewnych zasad. Tylko tak można uniknąć efektu jojo.

W diecie tej szczególnie polecane są takie produkty jak: płatki owsiane, siemię lniane, cukinia i sałata, orzechy, chudy nabiał oraz jabłka. Doskonałym sposobem na przekąskę i oszukanie głodu są również: soki warzywne (przeciery), chudy twaróg, marchew oraz gotowane ryby.

Osoby, które nie wyobrażają sobie życia bez słodyczy mogą je zastąpić: suszonymi morelami i śliwkami, gorzką czekoladą (kilka kostek), arbuzem oraz słodzikiem, który może być stosowany zamiast cukru.

W diecie tej nie ma również miejsca na sól, na fast foody oraz dania smażone i oczywiście na słodycze. Wszelkie odstępstwa i ukradkowe podjadanie może utrudnić zrzucanie zbędnych kilogramów.

Sama dieta nie jest skomplikowana. Większość potraw można przyrządzić samodzielne, bez większego wysiłku czy specjalnych nakładów finansowych. Dodatkiem do tej diety są jednak ćwiczenia. Należy poświęcić ok. godziny, kilka razy w tygodniu na ćwiczenia aerobowe, modelujące czy spacery. Aktywność jest tutaj ważnym uzupełnieniem, bez którego efekty zobaczymy znacznie później.

Przykładowy jadłospis składa się z pięciu posiłków:

śniadanie – serek ziarnisty z rzodkiewką i ogórkiem, 2 kromki chleba razowego;

II śniadanie – banan;

obiad – grillowana pierś z kurczaka, ryż, warzywa gotowane na parze;

podwieczorek – grapefruit;

kolacja – omlet z zielonym groszkiem.

Dieta na płaski brzuch to nie tylko dieta, to nowy sposób odżywiania. Bowiem nawet po jej zakończeniu konieczne jest trzymanie się pewnych zasad. Tylko tak można uniknąć efektu jojo.

W diecie tej szczególnie polecane są takie produkty jak: płatki owsiane, siemię lniane, cukinia i sałata, orzechy, chudy nabiał oraz jabłka. Doskonałym sposobem na przekąskę i oszukanie głodu są również: soki warzywne (przeciery), chudy twaróg, marchew oraz gotowane ryby.

Osoby, które nie wyobrażają sobie życia bez słodyczy mogą je zastąpić: suszonymi morelami i śliwkami, gorzką czekoladą (kilka kostek), arbuzem oraz słodzikiem, który może być stosowany zamiast cukru.

W diecie tej nie ma również miejsca na sól, na fast foody oraz dania smażone i oczywiście na słodycze. Wszelkie odstępstwa i ukradkowe podjadanie może utrudnić zrzucanie zbędnych kilogramów.

Sama dieta nie jest skomplikowana. Większość potraw można przyrządzić samodzielne, bez większego wysiłku czy specjalnych nakładów finansowych. Dodatkiem do tej diety są jednak ćwiczenia. Należy poświęcić ok. godziny, kilka razy w tygodniu na ćwiczenia aerobowe, modelujące czy spacery. Aktywność jest tutaj ważnym uzupełnieniem, bez którego efekty zobaczymy znacznie później.

Przykładowy jadłospis składa się z pięciu posiłków: