Dieta odtruwająca

grejfrutDieta odtruwająca pomaga pozbyć się z organizmu nadmiaru toksyn i zanieczyszczeń. Znacznie poprawia kondycję całego organizmu, a także poprawia nasze samopoczucie.

Opiera się ona głównie na białku zwanym cytochromem, który nie tylko wyłapuje szkodliwe substancje, ale też odpowiednio je przetwarza, a następnie rozpuszcza w wodzie (pozwala je wydalić). Dieta działa szybko i skutecznie, a jej efekty dostrzegalne są już po dwóch dniach. Dieta trwa maksymalnie cztery dni. Po jej zakończeniu można wrócić do dawnych nawyków żywieniowych jednak zaleca się zmianę trybu jedzenia na bardziej zdrowy i bezpieczny dla organizmu. Dietę można powtarzać co kilka miesięcy (nie częściej niż 2 razy w roku).

Przykładowy jadłospis:

dzień I i II:

śniadanie – zielona herbata, muesli z jogurtem i owocami;

II śniadanie – 250 ml soku z grapefruita, kromka pieczywa pełnoziarnistego z miodem;

obiad – 250 ml soku pomidorowego, 30g ryżu brązowego, szklanka fasolki szparagowej, papryka, brokuł, marchew, cebula, łyżka natki pietruszki i oliwy z oliwek. Warzywa należy udusić;

podwieczorek – koktajl truskawkowy;

kolacja – herbata a aronii, sałatka z kuskusem z brzoskwinią, pomarańczą, cykorią, pestkami słonecznika i z sosem winegret;

Dzień III i IV:

śniadanie – zielona herbata oraz sałatka z owoców;

II śniadanie – 250 ml soku wielowarzywnego, surówka z jabłka i marchewki;

obiad – herbata owocowa, zielona zupa;

podwieczorek – pieczone jabłko z cynamonem, łyżka dżemu;

kolacja – herbata owocowa, sałatka z tofu (żółta papryka, ogórek, 2 plastry tofu, 2 małe pomidorki, 3 łyżki stołowe kiełków z lucerny, 1 por, 2 łyżki stołowe koperku).

.
fot. travel oriented źródło: flickr.com