Interaktywny stół z katalogami w sklepach Neiman Marcus

Neiman Marcus znajduje się blisko szczytu najbardziej luksusowych sieciówek, ale to nie przeszkadza firmie w zdobywaniu coraz to nowszych klientów dzięki innowacyjnym rozwiązaniom. Tzw. Innovation Labs (iLabs) ciężko pracują, aby dotrzymać kroku obecnym trendom technologicznym, które pomagają wychodzić naprzeciw wymaganiom każdego klienta.

 

Stąd właśnie wywodzi się najnowszy pionierski pomysł ? interaktywny stół do sprzedaży detalicznej. Podobne urządzenie trafiło już do sklepów Neiman Marcus w Austin, Chicago i Topandze (Kalifornia). Szeroki drewniany stół na pierwszy rzut oka nie różni się niczym od normalnego biurka, jednak wyposażony został w ekran, który wyświetla pełny katalog wszystkich produktów dostępnych w sieci. System wzbogacony został o wiele wariantów kolorystycznych wyświetlacza.

Katalogi obsługują towary dostępne online oraz w sklepach. Oczywiście, klienci mogą nie tylko je przeglądać, ale i oznaczać produkty, dodawać je do ulubionych i do koszyków. Jedną z ciekawszych opcji jest też możliwość przesłania linka danej rzeczy na e-maila, aby móc dokonać zakupu w terminie późniejszym, na przykład po powrocie do domu.

System ma również możliwość prezentowania produktów, które już niebawem trafią do sprzedaży oraz wyświetlania raportów na temat najnowszych trendów.

Nowinki technologiczne coraz częściej goszczą w sklepach stacjonarnych, czyniąc je bardziej nowoczesnymi. Czas pokaże czy klienci docenią interaktywną pomoc w zakupach.