Niewątpliwie długi czas smutnawej aury, która trochę jest jesienią, a trochę zimą, wzmógł w nas potrzebę świeżości, koloru i powiewu wiosny. Takie atrakcje zapewniła nam marka obuwnicza Nessi, która w miniony czwartek w Nowym Showroomie na warszawskim Powiślu zaprezentowała swoją ofertę obuwniczą na sezon wiosna/lato 2016.
Najnowsza kolekcja nosi nazwę ?Flowers power? i jest bardzo bogata kolorystycznie oraz różnorodna w modelach. Nessi jest obecne na rynku obuwniczym prawie 10 lat. W tym czasie wypracowało sobie opinię producenta, który zaopatruje swoje Klientki w buty nie tylko modne, ale przeze wszystkim wygodne, dlatego bazą kolekcji wiosna/lato 2016 są różnokolorowe mokasyny, baleriny, slip ony, wykonane z najwyższej jakości skór i zamszów, łączonych z ekstrawaganckimi dodatkami. Wiele modeli wykonanych jest z tłoczonych i dziurkowanych tkanin, w najmodniejszych kolorach złota, miedzi i srebra.
Największym zaskoczeniem dla gości , którzy licznie przybyli na premierową prezentację, były modele na obcasie i szpilce, które w tym sezonie w stopniu znacznie szerszym niż w poprzednich latach stanowią wyborne uzupełnienie casualowej oferty Nessi. Sandały wykonano z niezwykłą starannością o detale, wyważenie proporcji i dbałość o wygodę użytkowniczek. Mnogość modeli spowodowała, że obecni na prezentacji nie mogli zdecydować się na wybór jednego, preferowanego modelu.
Kolekcję ?Flowers power? obejrzały stylistki i redaktorki czołowych tytułów prasowych i internetowych, prezentujących najnowsze trendy modowe oraz liczne grono znanych z ekranów Pań: Małgorzata Pieczyńska, Maria Pakulnis, Monika Zamachowska, Anna Popek, Wiganna Papina, Aleksandra Kostka, Małgorzata Ohme, Aneta Teodorczuk – Perchuć, Aleksandra Mikołajczyk, Joanna Kurowska, Marzena Kawa, Milena Rostkowska – Galant, Monika Brochacka – Goździalska, Anna Męczyńska, Klaudia Wiśniowska , Ewa Mielnicka – ambasadorka marki oraz Jarosław Szado.
Partnerami byli: Pure Home Perfume, Diu Vitam, Balneokosmetyki, Malinowe Hotele.